בית מלון ומסעדה במלפנזה / מילנו

נחתנו במלפנזה, שדה התעופה של מילנו בשעת לילה מאוחרת. עד אשר לקחנו את הרכב ויצאנו מהשדה השעה היתה כבר אחרי חצות, לכן מראש חיפשנו מלון קרוב מאד לשדה. אחרי שיטוטים רבים באתרי המלונות ובעיקר ב BOOKING האהוב עלינו, בחרנו.

הגענו עייפים למדיי אחרי טיסה, מזוודות (חיכינו כ 40 ד') רכב (שימו לב – אם אתם מגיעים בשעה מאוחרת מאד לסוכנות להשכרת הרכב, מקבלים את הרכב, ניגשים אליו, אין איש באזור. הכל שומם וחשוך !!!! כיום הרכבים עם פטנטים בלי סוף וכל יצרן מנסה להתחכם יותר. אל תוותרו בזמן קבלת הרכב – דירשו שמישהו יבוא איתכם ויראה לכם – התנעה, בלם יד, וינקרים, וכו').

הגענו למלון FIRST HOTEL , המלון נמצא במרחק של כ – 5 ד' נסיעה מהשדה.

קיבלו אותנו במאור פנים, בחיוכים, הזדרזו לסיים מהר, ביקשנו קומקום לחדר, מיד הגיע מגש עם כוסות, קפה, תה, החדר היה מרווח, נקי ונעים. ארוחת בקר נפלאה.  בבוקר צוות הקבלה התעניין לאן פנינו מועדות ואז נתן הרבה טיפים של מקומות מיוחדים, מאכלים אופייניים ועוד. כשחזרנו השאלה הראשונה היתה, איך    היה ? איזה חויוית עברנו. בקיצור, מלון מומלץ מאד מאד.

לאחר טיול באיטליה, הזמנו שוב חדר במלון הזה. הפעם שאלנו על מסעדה. במלון יש מסעדה אך הם המליצו על מסעדה במלון אחר. מסעדת  –  אוסטריה דה לה פיסטה,    Osteria della Pista    נסענו למסעדה שהיתה נפלאה, האוכל,

השרות, האוירה במקום – הכל היה מעולה. מקום נפלא לסיים את הטיול עם טעם של עוד.

הבנו שיש מעל המסעדה מלון, מלון פיסטה,   Hotel Osteria della Pista   לא התאכסנו בו אך משיחה עם אנשים שישבו לידנו הבנו שהמלון מוצלח, אם תנסו – ספרו.